المنتدي الشامل

الرئيسيةبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

الصراع المتنامى بين القطط والكلاب والفيران على مر العصور والازمان

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
shmndora

المساهمات : 12

مُساهمةموضوع: الصراع المتنامى بين القطط والكلاب والفيران على مر العصور والازمان   الثلاثاء يوليو 01, 2008 3:39 am

يا جماعه انا برده واحده تانيه غير صاحبه الاسم على فكره rabbit انا تقدروا تعرفونى باسم : Basketball قطط وفيران دوت كوم وكلاب كمان اشمعنى همه Basketball
على فكره انا معجبه بالمنتدى ده جدا وانا مبسوطه علشان اخيرا لقيت حد يشاركنى فى حل موضوع ومشكله جامده جدا وهيه استعد كويس فتح معايا Shocked

cheers الصراع المتنامى بين القطط والكلاب والفيران على مر العصور والازمان cheers

منذ قديم الزمان واحنا بنشوف الكلب يجرى ورا القط القطه بتجرى ورا الفار ومما لا شك فيه ان الموضوع ده ده كان ومايزال له اشد تاثير على جميع نواحى حياتنا يعنى تخيلوا لو الصراع ده مش موجود كان ايه هيحصل كان القدس مثلفا اسرائيل مخدتهاش او كنا هنلاقى العيش مرمى فى كل حته لا كمان كانت امتحانات الشانويه هتيجى سهله علشان الصراع ده اكيد سهر اللى كتب الامتحان وافقده تركيزه لا دانا كمان متاكده ان الحرب العالميه الاولى والتانيه مكنوش هيحصلوا لو الصراع ده موش موجود
وانا بطالب القائمين على هذا الموقع مشكورين انهم يعملوا مؤتمر قمه بين القطط والفيران والكلاب ونحاول نزيل مع بعض اثار نزاع استمر اكتر من مليوووووووووووون سنه ونحاول احلال السلام وارضاء جميع الاطراف
واخيرا(اللهم بلغت اللهم فاشهد)
والله المعين
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الصراع المتنامى بين القطط والكلاب والفيران على مر العصور والازمان
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1